Skrev en hel bok för er nu..

Sämst blogg, haha jag vet men jag orkar verkligen inte uppdatera mycket eller jag hinner oftast inte heller. Annars har jag haft det bra. Hade så kul på personalfesten i centrum. Träffade alla personal, åt god mat, drack vin och dansade lite med tjejerna också.. Däremot mådde jag så dåligt dagen efter, bakis, trött och ännu mer bakis.. Haha man mår som man förtjänar!

Jobbade igår till stängning, åkte hem och vilade någon timma innan jag började fixa mig för att sen överraska tjejerna. Vi drog först till Amba som var helt okej med Juan, Ali och en till vän till de, och därefter till Marquise som var så mycket bättre. Vi hade så kul som vanligt och träffade på en massa vänner där. Det värsta var bara att vi kom hem klockan 6 på morgonen så jag fick tyvärr inte så mycket sömn som jag önskade. Åkte till jobbet imorse som en zombie och hade inte världens bästa dag heller men men jag klarade mig. Glad var jag i alla fall! Träffade även Emel och Ida en lite stund efter jobbet också men nu har jag bara varit hemma och vilat. Vilket behövdes efter igår.. 

Allmänt | |
Upp