Hälsningar Emel

Jag har blivit såååå sjuk 😷😷 palla! Ligger hemma just nu o väntar på att maten ska bli klar!!! Ska käka tacos, asså så jävla gott!!!!😍😍😍😍😍😍 i helgen hade vi så roligt!! Utgången va helt brutal! Jag dansade hela natten med bästa brudarna ❤️ så mycket kärlek asså!! På fredag smäller det igen 🎉🍸🍻  idag har jag bara jobbat, kom 1 tim o 30 min sen till jobbet, hur liksom?! 😴😂😂 trött tjej på morgonen. Det är fan inte lätt att börja 7 på morgonen inne i stan! Iaf mötte upp min kusin inne i stan som tydligen jobbar 5 minuter från mitt sjukhus? Wtf? Vrf visste inte jag??! 😄 imorgon lunchar jag med henne iaf så det ska bli kul! Små saker som gör ens vardag lite roligare.. Hahahah😂 ska sluta skriva jag är så flummig när ja skriver. Puss från mig 😘😘❤️

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Du e så fin i mörkt hår

Upp